torsdag 24 juli 2008

Känsloyttringar

Undras om det är dags för PMS nu igen.

Min mamma är i alla fall den bästa mamma och vän som finns, en så totalt underbar människa.
Pratade en lång stund igår om en hel massa och fick reda på att hon tycker vi ses för sällan. Hon vill kunna gå och handla med mig och göra annat än bara svänga förbi och fika som är det enda vi hinner just nu.
Förhoppningsvis kommer mina föräldrar flytta närmre mig redan till hösten, jag hoppas verkligen på det. Jag saknar min mamma enormt mycket ibland. Även om jag inte på något vis är beroende av att träffa henne så är det ändå skönare att se den man pratar med. För pratar gör vi ju väldigt ofta, blir flera långa telefonsamtal varje vecka och vi berättar ALLT för varandra. Finns bara en sak som jag inte berättat för min mamma ÄN. Hon kommer få veta så småningom, men just nu känns det bäst om hon får leva utan den vetskapen.

Älskar min mamma!

Inga kommentarer: